• Onze redactie

Verandering van businessstrategie vraagt om verandering in de mens

Een nieuwe businessstrategie vertalen naar de dagelijkse praktijk op de werkvloer is nooit gemakkelijk. Al helemaal niet als die strategie vraagt om proactief, salesgericht gedrag in plaats van een reactieve, vraaggerichte houding. In dit verhaal van Omron lees je hoe zij dit aanpakten.

Twee jaar geleden stond de afdeling Services van Omron Industrial Automation Europe voor deze uitdaging. De oplossing bestond uit een flexibel multilevel programma, gebaseerd op het uitgangspunt dat innerlijke verandering in de mens de sleutel is voor succes.

Verder lezen?

Vraag gratis het magazine Mens@Org aan. Boordevol artikelen over een belangrijke vraag. Zijn jij, je medewerkers, teams en organisatie klaar voor de toekomst? Over een paar jaar ziet de wereld er al anders uit. Nieuwe skills en talenten worden belangrijk. Maar door te ontwikkelen kun je van toegevoegde waarde blijven en excelleren. Laat je inspireren!

Magazine aanvragen

  • Onze redactie