Ga naar het hoofdmenu Ga naar de inhoud

Klachtenafhandeling

Wat als ik een klacht wil indienen?

Wat ontzettend vervelend dat jij een klacht hebt

Allereerst duizendmaal sorry! Wij hebben klanttevredenheid namelijk heel hoog in het vaandel staan. Des te vervelender dat we bij jou de plank hebben misgeslagen. Jij zit met een vervelend gevoel en dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Daarentegen leren we ook graag van onze fouten en horen graag van jou hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren, zodat we niet nog een keer diezelfde plank misslaan. 


Hoe kan ik een klacht indienen?

We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je onderstaand formulier volledig invult en aan ons toestuurt. Je ontvangt van ons een ontvangstbevestiging per e-mail en wij gaan er direct mee aan de slag. Binnen 2 werkdagen heb je antwoord van ons. Mocht het uitzoeken en oplossen van jouw klacht onverhoopt toch meer tijd kosten, dan zullen wij je dat uiteraard laten weten. Nogmaals sorry en we gaan er alles aan doen om jouw klacht tot een goed einde te brengen!

Vragen of advies nodig?

Klik op onderstaande links om hulp te ontvangen

Portretfoto van Joost Verbeek. Man met donkere korte haren, een bril en een licht groene polo.

Joost Verbeek

Opleidingsadviseur