Specialist in soft skills ontvangt recordscore van klanten

Zaltbommel, 9 oktober – Schouten & Nelissen heeft op 8 oktober bij de Incompany Awards de award gewonnen in de categorie Human Resources. Bij de jaarlijkse uitreiking van de Incompany 100 staat de klanttevredenheid centraal. Schouten & Nelissen ontving een waardering van 7,59 en is daarmee de best presterende organisatie in de categorie Human Resources. Het bedrijf behaalde in het Incompany onderzoek nooit eerder zo’n hoge waardering van haar klanten.

Het verschil maken      
De afgelopen jaren scoorde Schouten & Nelissen een gemiddeld cijfer tussen 7,14 en 7,20. Afgelopen jaar betekende dat nog een derde plaats. Dit jaar waarderen de klanten Schouten & Nelissen aanmerkelijk hoger. Bijna alle zestien gemeten aspecten eindigen net boven de zevenenhalf, met uitschieters voor de ‘communicatie’ (7,80), ‘creativiteit’ (7,75), ‘betrouwbaarheid’ en ‘eerlijkheid van facturering’ (beide: 7,85). Jos van Kessel, CEO van Schouten & Nelissen: ‘Uiteraard zijn we heel trots op deze cijfers. Wij willen altijd het verschil maken. De extra stappen die we zetten voor onze klanten om samen tot het beste resultaat te komen, hebben geleid tot deze mooie waardering.’ Naast de eerste plaats in de categorie HR, is Schouten & Nelissen in de categorie Management & Organisatie als tweede geëindigd. Hier behaalt Schouten & Nelissen een score van 7,57. Winnaar in deze categorie is Twynstra Gudde, met een score van 7,69.


Over Incompany 100
    
Incompany 100 is het grootste onafhankelijke onderzoek naar de tevredenheid van klanten bij zakelijke dienstverleners in negen bedrijfssectoren. Het onderzoeksbureau MWM2 vraagt zakelijke beslissers naar hun tevredenheid over adviesbedrijven in Nederland. De respondenten hebben op basis van een shortlist van 250 adviesbedrijven aangegeven met welke bedrijven zij samenwerken of hebben samengewerkt. Deze beslissers hebben elk bedrijf met rapportcijfers beoordeeld op zestien aspecten. Deze aspecten vormen samen vier categorieën: ‘knowhow’, ‘prijs’, ‘service’ en ‘resultaat’.