Ga naar het hoofdmenu Ga naar de inhoud

Proeverij Customer Journey

Volgende is al in juni.


Hoe ziet de customer journey van jouw klanten eruit?

  • Volg de gratis proeverij Customer Journey 
  • Beoordeel of de training Customer Journey aansluit op jouw wensen
  • Ga voor een feilloze klantbeleving en verhoog de klanttevredenheid

Voor wie?

Welke ‘reis’ maakt jouw klant, voordat hij mogelijk overgaat tot aankoop van je dienst of product? Tevreden klanten zijn cruciaal voor een succesvolle toekomst van jouw organisatie. Wij leren je graag hoe je jouw customer journey optimaliseert. Kom naar de proeverij en ontdek of Customer Journey de training voor jou is.

Meer over dit event


Onderwerpen

Hoe ziet de customer journey van jouw klanten eruit?

Voor wie?

Welke ‘reis’ maakt jouw klant, voordat hij mogelijk overgaat tot aankoop van je dienst of product? Tevreden klanten zijn cruciaal voor een succesvolle toekomst van jouw organisatie. Wij leren je graag hoe je jouw customer journey optimaliseert. Kom naar de proeverij en ontdek of Customer Journey de training voor jou is.

  • Volg de gratis proeverij Customer Journey 
  • Beoordeel of de training Customer Journey aansluit op jouw wensen
  • Ga voor een feilloze klantbeleving en verhoog de klanttevredenheid

Overzicht

Uitvoering
Event
Locatie
VIRTUAL CLASS
Aantal deelnemers
4-100 deelnemers

Dit is het programma van Proeverij Customer Journey

Twijfel je nog over de juiste training voor jou? Wil jij een training eerst ervaren voordat je je keuze maakt? Dat kan! Maak vrijblijvend kennis met de training Customer Journey via onze proeverij. De trainer verzorgt een live sessie van een uur waarin je een deel van de training kunt ervaren en je vragen kunt stellen.

De trainer laat je op een interactieve manier proeven van het programma. Je doet een korte oefening en reflecteert op je eigen praktijksituatie. Je past bijvoorbeeld een actueel of wetenschappelijk onderbouwd model toe.

Het programma van de proeverij ziet er als volgt uit:

  • Hartelijk welkom! We stellen ons even aan je voor (2 min)
  • Uitleg inhoud, opbouw en doelgroep van de training (8 min)
  • Onze trainer laat je proeven van de training (45 min)
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies (5 min)
  • Gezamenlijke afsluiting. Graag tot ziens!

Resultaten

  • Je hebt kennisgemaakt met Schouten & Nelissen University of Applied Sciences
  • Je hebt kennisgemaakt met de trainer en onze werkwijze
  • Je bent geïnspireerd door de theorie over customer journey
  • Je begrijpt de invloed van klanttevredenheid op de bedrijfsresultaten
  • Je weet of de training aansluit op jouw leerdoelen 
  • Je hebt je netwerk uitgebreid en interessante contacten opgedaan

Inhoud

Proeverij

Ons doel met deze proeverij is jou te laten proeven van de training. We gaan dus een klein onderdeel uit de training doen. Wat je zult merken bij een training van Schouten & Nelissen University of Applied Sciences, is dat we interactief werken en dat je wordt uitgenodigd mee te doen in onze verschillende werkvormen.

Kosten en financiering

Event

Deelname aan dit event is kosteloos.

Traject

Online event

De proeverij is een online event in een virtual classroom.

We bieden de proeverij aan op drie verschillende momenten. Kijk voor actuele data en tijden in het overzicht hieronder. 

Ochtend: 

  • van 09.30 tot 10.30 uur

Middag: 

  • van 12:00 tot 13:00 uur

Avond: 

  • van 19:00 tot 20:00 uur

Deelnemers

De maximale groepsgrootte van dit event is 100 deelnemers.

Deelnemen aan Proeverij Customer Journey

Bijvoorbeeld op ma. 07 juni in VIRTUAL CLASS

Proeverij Customer Journey

Gratis

Deelnemen op ma 7 juni 2021, VIRTUAL CLASS


Totaal

Gratis

Vragen of advies nodig?

Klik op onderstaande links om hulp te ontvangen

Prisca Egter van Wissekerke

Opleidingsadviseur