Ga naar het hoofdmenu Ga naar de inhoud

Leidinggeven aan klantgerichtheid

Je kunt al starten in november.


Geef je klant een goede reden om voor jou te kiezen

  • Je wilt je organisatie meer klantgericht maken
  • Je wilt dat klantbeleving jouw organisatie onderscheidend maakt
  • Je wilt de energie van je medewerkers met maximaal effect inzetten

Voor wie?

Onderscheidend vermogen op producten en diensten wordt steeds moeilijker. Wat wel werkt? Een positieve klantbeleving. De klant centraal stellen in de hele organisatie is echter een hele uitdaging. Hoe doorbreek je bijvoorbeeld een silocultuur? Wie regisseert de transformatie naar klantgericht werken ? Wat komt daarbij kijken? Ontdek de succesfactoren en de valkuilen bij het realiseren van een klantgerichte organisatie.

Meer over deze opleiding


Onderwerpen

Geef je klant een goede reden om voor jou te kiezen

Voor wie?

Onderscheidend vermogen op producten en diensten wordt steeds moeilijker. Wat wel werkt? Een positieve klantbeleving. De klant centraal stellen in de hele organisatie is echter een hele uitdaging. Hoe doorbreek je bijvoorbeeld een silocultuur? Wie regisseert de transformatie naar klantgericht werken ? Wat komt daarbij kijken? Ontdek de succesfactoren en de valkuilen bij het realiseren van een klantgerichte organisatie.

  • Je wilt je organisatie meer klantgericht maken
  • Je wilt dat klantbeleving jouw organisatie onderscheidend maakt
  • Je wilt de energie van je medewerkers met maximaal effect inzetten

Overzicht

Uitvoering
Training
Duur
1 dag
Kosten
€ 495,00 (excl. BTW)

Dit ga je leren in Leidinggeven aan klantgerichtheid

We leren je wat een organisatie klantgericht maakt. Je krijgt een inhoudelijk framework aangereikt en gaat aan de slag met praktijkvoorbeelden. 

Daarna slaan we de brug naar jouw organisatie. Wat doe je al goed en waar ligt het verbeterpotentieel? Welke stappen kun je concreet zetten om de klanttevredenheid te verbeteren? Je leert hoe je leidinggevende vaardigheden inzet voor de transformatie naar een klantgerichte en klantvriendelijke organisatie.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Trends en ontwikkelingen
  • De commerciële strategie richten op partnerships
  • Producten en diensten vanuit een hoger doel
  • De organisatie inrichten met de klant centraal
  • De klantbelofte waarmaken is mensenwerk
  • Omgeving betrekken bij jouw klantbeleving

 

Blijf je ontwikkelen met New Heroes

Na afloop van je training ontvang je 6 maanden toegang tot het online platform New Heroes, waar je verder kunt werken aan je vaardigheden op het gebied van persoonlijke kracht, communicatie en leiderschap. Alles in jouw eigen tempo, waar en wanneer jij het wilt. Kijk op www.newheroes.com voor meer informatie.

Resultaten

  • Je beseft dat klantgerichtheid de sleutel tot een unieke klantbeleving is 
  • Je gebruikt klantgerichtheid als basis voor het maken van keuzes 
  • Je begrijpt welke factoren de klanttevredenheid verbeteren 
  • Je weet hoe je medewerkers motiveert richting klantgericht werken  
  • Je weet welke leiderschapsstijl nodig is voor een klantgerichte organisatie

Kosten en financiering

Indien een trainingsdag virtueel wordt gegeven komen de arrangementskosten voor die dag te vervallen.

Trainingskosten

Je betaalt voor de training € 495,00 (exclusief 21% btw). 

Volg je de training privé of via een btw-vrijgestelde organisatie (bijvoorbeeld overheid, zorginstelling of bank)? Dan bieden wij je de voordelige mogelijkheid om geen btw te betalen over de training en datgene wat onlosmakelijk is verbonden aan de training. Hiervoor berekenen wij een toeslag van 10%. De investering bedraagt dan € 544,50. Deze keuze kun je aangeven op het online inschrijfformulier of bij jouw telefonische inschrijving.

Trainingsmateriaal

Tijdens de training wordt gebruik gemaakt van trainingsmateriaal.

Hiervoor betaal je een bedrag van € 79,95 (exclusief btw). Je ontvangt:

  • NewHeroes abonnement 6 maanden
  • Materiaalpakket
  • MijnOmgeving

Daarnaast bevat het pakket specifiek materiaal dat in deze training wordt gebruikt. Het betreft vereiste materialen zoals handouts, persoonlijke licentie voor de leercommunity, online tests/scans én zes maanden toegang tot het online platform van New Heroes. Mocht je reeds in het bezit zijn van bovengenoemde literatuur of om een andere reden de literatuur niet via ons willen ontvangen, geef dit dan aan in het opmerkingenveld op het online inschrijfformulier of bij jouw telefonische inschrijving.

Arrangement

Voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet betaal je totaal € 70,00 (exclusief btw). Indien een trainingsdag virtueel wordt gegeven komen de arrangementskosten voor die dag te vervallen.

Traject

Leerdag 

De training bestaat uit 1 bijeenkomst van 1 dag.

Bijeenkomst:

  • 1 dag van 09.30 tot 17.00 uur

Deelnemers

De maximale groepsgrootte van deze training is 14 deelnemers.

Certificaat 

Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een certificaat van Schouten & Nelissen. Hiermee heb je een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd certificaat in huis.

Nu starten met Leidinggeven aan klantgerichtheid

Bijvoorbeeld op vr. 13 november in ROTTERDAM

Leidinggeven aan klantgerichtheid

€ 495,00 excl. BTW

Starten op vr 13 november 2020, ROTTERDAM


Materiaal € 79,95 excl. BTW

Arrangement € 70,00 excl. BTW

Totaal

€ 644,95 excl. BTW

Incl. materiaal en arrangementen

Offerte aanvragen

Afhankelijk van jouw situatie wordt de training belast met btw. Wanneer je in aanmerking komt voor een btw-vrijgestelde trainingsprijs berekenen wij een toeslag van 10%.

Ook als incompany beschikbaar

Vragen of advies nodig?

Klik op onderstaande links om hulp te ontvangen

Wieneke Wegeling

Opleidingsadviseur

Gerelateerde opleidingen

Deze trainingen zijn misschien ook wat voor jou