Schiet in de roos met een klantgerichte tekst
- Maak voltreffers van je e-mails en brieven voor klanten
- Houd tijd en energie over dankzij een slimme en efficiënte schrijfaanpak
- Spreek de taal van je klant en overtuig meer lezers met minder woorden
Voor wie?
Met doelgerichte teksten wil je jouw klanten tevreden stellen. Je informeert en communiceert veel via e-mails, brieven, chats en reacties op social media. Om klanten te overtuigen en tegelijkertijd een goed visitekaartje van je organisatie te zijn, is een correcte tekst nodig. Die ook nog eens aanspreekt dankzij een goede structuur en de juiste toon. Maar hoe schrijf je die?
Kies voor klassikaal of virtueel
Wij vinden het belangrijk dat jij jezelf blijft versterken, op de manier die bij jou past. Daarom kan je bij je inschrijving nu kiezen voor klassikaal of virtueel. Ga je voor klassikaal? Wij zorgen voor een veilige leeromgeving. Met duidelijke hygiëneregels en -faciliteiten. Al onze locaties zijn ingericht op 1,5 meter afstand. Lees alle veiligheidsmaatregelen www.sn.nl/over-ons/corona-maatregelen/klassikaal-volgens-de-anderhalve-meter-regels
Wil je je training of opleiding liever virtueel volgen? Kies dan voor de ‘virtual class’. Een veilige online omgeving waar je je trainer/docent en je mededeelnemers ontmoet. We garanderen dezelfde kwaliteit en uitkomsten. Lees alles op www.sn.nl/opleidingen-en-trainingen/virtual-classroom.
Check voor de laatste corona maatregelen altijd nog even www.sn.nl/over-ons/corona-maatregelen. Heb je vragen? Je mag ons altijd bellen (0418 688 510) of mailen (voorlichting@sn.nl). We zitten voor je klaar!